Sähköposti:

sähköposti: kikkailua@luukku.com

sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

KESÄLOMA..

...oli aivan huippuihana!
Päivillä ei ollut merkitystä ja suunnitelmia ei ollut liikaa. Oltiin vain ja nautittiin kesästä sekä yhteisestä ajasta perheen kanssa. Minä sain ommella. Käytiin yhdessä ja erikseen kirppareilla.Viikko Välimeren rannikolla. Sukuloimassa ja ystävien luona. Kummankin kummipojan luona. Huvittelemassa. Mustikassa. Oli vaan ihan todella mukavaa.

Huomenna on kuitenkin paluu arkeen ja samalla minun kotiäitiyteni päättyy. Haikeaa, vaikka töihin välillä kaipasinkin. Toivon aikaa käsitöille kuitenkin löytyvän riittävästi, sillä niistä on muotoutunut minulle todellinen henkireikä.

Kiitos myös kaikille kommentteja jättäneille, mukavaa, että blogissani on käynyt kesälläkin joku kurkkaamassa, vaikka päivitystahti ei päätä olekaan huimannut ;) Keskeneräisiä töitä on kaapissa kesän jäljiltä enemmän kuin koskaan.. TiiQ, voitaisko tehdä joku sopimus että patistat mua tässä asiassa??

Tässä kuvassa muutama kirppislöytöni kesän aikana:


Ja tässä Clas ohlson:ilta alesta hankittu työäkalupakki. Kotona sinne hyppäsivät pikkunäperrystarvikkeet. Helmet yms. Niin kätevä ;D

3 kommenttia:

Villasukka kirjoitti...

Mulla on vielä tallessa oma kappaleeni kouluajoilta tuosta Iloa tekstiilityöhön kirjasta, myös se 4-5 luokkien kirja.

Villasukka kirjoitti...

Sorry, piti kirjoittaa 3-4 luokkien kirja.

TiiQ kirjoitti...

Voi kuules Kikka jos lähempänä asuisin, pidettäis tasaisin väliajoin fufo-ompeluseuroja, minä orjapiiskurina ;-). Tai voisin aina jonkun ufon ottaa viimeisteltäväksi sinulta :-D.
Mukavaa paluuta töihin, itse palasin sorvin ääreen viikko sitten. Tosin mun palkaton neliviikkoiseni ei aina lomalta tuntunut, kun Mies oli töissä...